Juho

Hei jos haluu avaimet niin ne pitäisi hakee jo keskiviikkona

Lassi

No hiljasta näyttäis olevan taas, en mä yksikseni jaksa ainakaan vaan heittelemään lähteä.

Vekku

Kevään pelit merkattu kalenteriin.

Jos sinulla on vielä kausimaksu maksamatta, hoidathan sen heti. Tilitä loppuu rahat ennenkuin seuraavat laskut on maksettu.

Vekku

Laskuja tulossa arviolta 2000 e edestä. Tammi-huhtikuun vuorot ja kevään pelien tuomarimaksut.
+ kesällä tulevat Koripalloliiton jäsenmaksu ja seuraavan kauden sarjamaksu.

Jos siellä on uusia, niin kannatan sitä, että heiltä kerätään joku sopivaksi katsottu summa. Ei kannata veloittaa koko kauden summaa.

Vekku

Mielelläni annan hallinnollisia hommia pois.

Näitä voi jakaa useammallekin.
- Vuorojen haku aina helmikuussa (2024-2025 hakemus on tehty)
- Vuorojen merkkaaminen kalenteriin kun kaupunki ilmoittaa vuorot n heinä-elokuussa
- Sarjailmoittautuminen heinä-elokuussa
- Syyskauden pelien asettelu ja merkkaaminen kalenteriin kun ohjelma vahvistuu elo-syyskuussa
- Kevätkauden pelien asettelu ja merkkaaminen kalenteriin joulukuussa
- Laskujen maksu
- Budjetointi

Petteri

Katon kotona Susijengin pelin loppuun ja lähen sen jälkeen tulemaan. Voi olla, että tuun siis vähän myöhässä.

Juho

Ville meillä on peli. Jos tarvitsee avaimet ne pitää hakea tai oottaa että tytöt päästää sisään

Timo

En mä pääsekään, tuli pipi jalkaan😟